بهترین آسیاب قهوه 2021

شما اینجا هستید تا بهترین آسیاب قهوه را پیدا کنید. این به آن معنا است که هنگام تلاش برای تهیه یک فنجان قهوه شگفت انگیز، آسیاب کردن دانه های قهوه چقدر مهم است. در این مقاله بهترین آسیاب قهوه 2021 را بررسی و به سوالات شما درباره انتخاب بهترین آسیاب قهوه کمک خواهیم کرد.

شاید سالهای زیادی طول بکشد و هزینه های زیادی پرداخت کنید تا به اهمیت آسیاب قهوه پی ببرید. اما همه ما میدانیم که تنها افراد بی تجربه از خرد کن های متفرقه برای خرد کردن دانه های قهوه استفاده میکنند. بدون اینکه به اهمیت سرو قهوه مطبوع توجه داشته باشند.

 

بهترین آسیاب قهوه 2021

آسیاب قهوه دستی یا برقی؟

اولین تصمیم خردی که باید بگیرید این است: آیا می خواهم یک دستگاه قهوه ساب دستی یا برقی داشته باشم؟ آسیاب دستی به زمان و کار بیشتری نیاز دارد، اگر در مقادیر کمتری دم می کنید یا می خواهید چرخ ماشین خود را با خود حمل کنید ، گزینه های خوبی است. در واقع، اکثر دوستداران جدی قهوه هر دو را دارند. در این مقاله ، ما فقط آسیاب های برقی را پوشش خواهیم داد.

تنظیمات خرد کردن: پالس, خودکار و یا تایمر دار

بهترین آسیاب های قهوه لزوماً نباید تمام تنطیمات را داشته باشند ، اما اگر روزانه چندین بار آسیاب می کنید، برخی از ویژگی های اضافی بسیار کمک می کند.

بیشتر گزینه های موجود “پالس” دارند. دکمه را فشار دهید و قهوه شما خرد شود. دکمه را رها کنید و قهوه شما آسیاب نمی شود. به همین سادگی. برخی از آسیاب ها عملکرد “خودکار “ دارند که به شما امکان می دهد بدون نیاز به فشار دادن دکمه آسیاب کنید. درجه را بچرخانید، قهوه خرد می شود و می توانید اخبار فیس بوک خود را هنگام انتظار بررسی کنید. و سپس برخی از آسیاب ها عملکرد “تایمر دار یا زمان بندی” دارند. زمان را تعیین کنید و اجازه دهید او آسیاب کند.

آیا واقعاً به این همه ویژگی اضافی نیاز دارید؟ و آیا حاضرید هزینه بیشتری را برای آنها بپردازید؟ اگر هر بار بیش از یک فنجان قهوه خرد می کنید: بله ، آنها زندگی شما را آسان می کنند. اما اگر فقط یک یا دو فنجان چند بار در روز دم میکنید، استفاده از آسیاب خودکار این کار را انجام می دهد. بیش از حد مسائل را پیچیده نکنید.

 

 

بهترین آسیاب قهوه 2021

تعداد درجه تنظیمات

آسیاب با صدها تنظیم می تواند موردی از فرا مهندسی باشد. بله، داشتن تعداد درجات آسیاب بیشتر به شما امکان می دهد کارهای بیشتری انجام دهید. اما آیا واقعاً به 500 تنظیم نیاز دارید؟ گرچه این کاملا به شما بستگی دارد. ما به عنوان انسان ، هنگام خرید چیزهای جدید ، قربانی “بیشتر بهتر” می شویم.

به جای انتخاب چرخ بر اساس تعداد تنظیمات، توصیه من این است:

  • کمتر از 9 درجه تنظیم مناسب است اگر: شما می خواهید معمولی ترین سبک های دم آوری قهوه را انجام دهید. (مانند فرنچ پرس, موکاپات و اسپرسوساز های خانگی
  • بیشتر از 10 درجه تنظیم مناسب است اگر: شما به دنبال سبک های استاندارد دم آوری بوده  و به صورت حرفه ای عمل میکنید. از جمله اسپرسو, دم سرد و یا برای دستگاه های قهوه ساز صنعتی)

برای تهیه قهوه ترک به دلیل ریز آسیاب شدن (ریز تر از اسپرسو)  معمولاً از محدوده آسیاب برقی معمولی خارج میشویم. شما به آسیاب مخصوص قهوه ترک احتیاج دارید.

آیا پرتافیلتر خور , پاکت خور و یا مخزن دار است؟

اینکه کدام مدل از این آسیاب ها را انتخاب کنید بستگی به نوع استفاده شما دارد. هر کدام از این آسیاب ها مزیت و معایب خود را دارد. اما معمولا شما تمامی آنها را در کافه خواهید دید.

  • آسیاب های گروپ خور دارای گیره ای U شکل در قسمت جلو هستند. معمولا این آسیاب ها برای تهیه اسپرسو در کافیشاپ ها استفاده میشوند. پرتا فیلتر بر روی گیره قرار گرفته و با روشن شدن آسیاب پودر قهوه داخل گروپ ریخته میشود.
  • آسیاب های پاکت خور جهت استفاده فروشگاهی بوده و برای آسیاب کردن مقدار زیادی قهوه مورد استفاده قرار میگیرند. قسمت خروجی این آسیاب ها لوله ای شکل و امکان پر کردن پاکت را دارند.
  • آسیاب های مخزن دار بیشتر برای مصارف خانگی و یا نیمه صنعتی استفاده میشوند و دارای مخزن فلزی و یا پلاستیکی کوچکی با حجم های تقریبی 250 گرم تا 500 گرم هستند. خروجی آسیاب داخل مخزنقرار دارد و پودر قهوه داخل آن انباشته میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *