مزارع قهوه کاپولی

مزارع قهوه کاناپولی

مزارع قهوه کاناپولی متعلق به یک شرکت خصوصی می باشد که در سواحل هاوایی آمریکا قرار دارد . این مرکز علاوه بر مزارع قهوه مرکزی برای توریست ها نیز می باشد که می توانند از تمامی امکانات از نظیر هتل و تفریحات ساحلی و …. در کنار گشت و گذار در میان مزارع قهوه استفاده کنند.

 

https://caffesenso.com/wp-content/uploads/2018/08/3-4.jpg

مزارع قهوه کاناپالی واقع در کوههای غربی مائوی غربی در نزدیکی شهر تاریخی لاهینا قرار دارد. مزرعه 500 هکتاری انواع مختلفی از قهوه های عربیکا را پرورش می دهد. تئوری “کیفیت از بذر تا فنجان” به بهترین وجه توصیفی را که در برنامه ریزی این عملیات انجام شده است ، توصیف می کند.

مزرعه قهوه کاناپولی یک شرکت خصوصیست که با فرهنگ کشاورزی غنی از فرهنگ مائوی اداره میشود. این مزارع که قبلا در آن نیشکر کاشت میشد اکنون تبدیل به مزارع قهوه شده است. در حدود 500 هکتار از سطح زیربنای کوهستانی از Ka‘anapali Beach Resort  زیر کشت است. مجموع مزارع 4 عدد است که مساحت هر کدام بین 4 تا 7 هکتار است. مطابق با هدف کشاورزی منطقه، هر قطعه بخشی از یک کارخانه قهوه است. تیمی کهنه کار از کشاورزان محلی، محصول قهوه را در املاک خود پرورش داده و جمع کرده و به بازار عرضه می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *