معرفی 3 قهوه ساز برتر سال 2020

معرفی 3 قهوه ساز برتر سال 2020 همه ما از قهوه ساز های قدیمی خوب انتظار مشخصی داریم . اما امروزه پای تکنولوژی به دنیای قهوه ساز ها نیز باز شده است .

قهوه ساز نسل جدید امکاناتی از جمله : آسیاب اتوماتیک , قابلیت برنامه ریزی , قابلیت کنترل از طریق تلفن های همراه و … دارند .

در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین قهوه ساز های ساز 2020 را به شما معرفی کنیم .

شماره یک : بانویتا حرفه ای

The best: Bonavita Connoisseur

 چرا قهوه ساز بانویتا : این دستگاه احتمالات آخرین قهوه سازی است که شما خریداری خواهید کرد .زیرا برای سالها نیاز شما به قهوه ساز را رفع خواهد کرد .

قهوه ساز بانویتا به یک سیستم جدید مجهز شده است.3-4 دقیقه قبل از دم کردن قهوه پودر قهوه را مرطوب می سازد که نتیجه این کار قهوه با عصاره و عطر بهتر و همچنین طعم یکدست دم می شود .

قهوه ساز بانویتا فرانسه

شماره دو : قهوه ساز قابل برنامه ریزی کازینآرت

Cuisinart DCC-3200

قهوه ساز کازینارت 3200 نمونه یک قهوه ساز هوشمند است. این قهوه ساز دارای تاییدیه بهداشت جهانی (BPA FREE) می باشد . بنابراین هیچگونه مواد پلاستیکی مضری در آن استفاده نشده است .

قهوه ساز کازینارت 3200 قابلیت شستشوی خودکار دارد . دارای فیلتر قهوه دائمی طلایی رنگ می باشد تا شما همیشه از تمیزی آن مطمئن باشید . اگر صبح ها وقت کمی دارید از سیستم برنامه ریزی 24 ساعته این قهوه ساز می توانید استفاده کنید . تا به محض بلند شدن از رختخواب قهوه آماده شده باشد .

همچنین تنظیمات مقدار غلظت قهوه , مقدار حجمی قهوه و … امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد .

این قهوه ساز دارای حجم 14 فنجان می باشد و این دلیل تنها ایراد گرفته شده به این قهوه ساز است چراکه فضای زیادی را در آشپزخانه شما اشغال می کند .

قهوه ساز کازین آرت

شماره سه : قهوه ساز بهینه مستر کافی

Mr. Coffee Optimal Brew

کارایی و کیفیت ساخت عالی در امر تولید دو وجه متمایز میباشد . که فاصله زیادی از هم دارد .اما شرکت مستر کافی با تولید قهوه ساز اپتیمال برو ثابت کرده که میتوان دستگاهی تولید کرد که علاوه بر کیفیت ساخت عالی کارایی منحصر به فرد نیز دارا باشد .

مخزن آب این دستگاه قابل جابجایی است . قوری قهوه از استیل ضد زنگ دو جداره می باشد که تفاوتی ندارد آن را درون دستگاه گذاشته باشید یا روی میز قهوه شما همیشه گرم باقی می ماند .

کاربر می تواند دستگاه را با امکان زمانبندی تنظیم کند تا در ساعت مشخص مقدار مشخصی قهوه دم کند .

 

منبع مقاله : برترین های دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *