قهوه لاوازا در فضا

نسپرسو لاوازا در فضا

نسپرسو لاوازا در فضا امروزه قهوه به جز جدا ناپذیر زندگی روزانه مردم تبدیل شده است . از این رو این بار شرکت لاوازا با همکاری آژانش فضایی ایتالیا این ماموریت غیرممکن را ممکن کرد . اسپرسو در فضا ISSpresso Machine ceTurin (14 دسامبر 2017) – بعد از 32 ماه در ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) ، در 400 کیلومتری از سطح زمین ، امروز پایان ماموریت “قهوه در فضا” ، با نمایش ISSpresso:این دستگاه لاوازا به صورت کپسولی بوده و توسط Argotec برای lavazza ساخته شده است.

قهوه لاوازا در فضاپیما

ماموریت لاوازا

این ماموریت طولانی از تاریخ 3 مه 2015 در جریان مأموریت FUTURA آغاز شد . سامانتا کریستوفورتتی از فضانوردان آژانس فضایی اولین قهوه اسپرسو در طول تاریخ را در شرایط جاذبه میل کرد . ISSpresso در دو سال حضور در فضا ، بیش از 650 میلیون کیلومتر با سرعت 28000 کیلومتر در ساعت را طی کرد.

نزدیک به 15 هزار و 500 طلوع خورشید را در ایستگاه فضایی بین المللی طی کرد و در لحظات مختلفی از اطمینان و لذت بردن در طی 11 مکان قابل توجه برجسته به نمایش درآمد. ISSpresso به خدمه اجازه می داد از اسپرسو با بهترین کیفیت در فضا ، دقیقاً مانند خانه لذت ببرند. برای اولین بار ، نسپرسو Lavazza در شرایط صخت فضا بعمل آمد . جایی که اصول دینامیک سیال کاملاً متفاوت با کره زمین است. کرم و قهوه ، مانند کره زمین مخلوط نشده بودند ،و از هم جدا بودند. در حالی که فنجان سنتی جایگزین یک کیسه مخصوص شد.

قهوه فضا در رسانه های جهان

این سیستم کپسول جدید همچنین به فضانوردان اجازه می دهد هر روز کافئین بنوشند.

پروژه ISSpresso ایتالیایی در بیش از 30 کشور در سراسر جهان در رسانه های خبری پوشش داده شد. در واقع ، علاقه به این پروژه در سرتاسر جهان افزایش یافته است ، به حدی که موزه مشهور ویکتوریا و آلبرت در لندن تصمیم گرفته است یک مدل از این دستگاه را در نمایشگاه “آینده از اینجا شروع می شود” بگنجاند.

منبع مقاله coffee-explorer.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *