کافه سیار ماشین قدیمی

کافه های سیار

کافه سیار اتفاق تازه ای نیست که بخواهیم آن را مختص قرن بیستم بدانیم . وقتی به تاریخ مراجعه کنید همیشه سخن از کافه های سیار و دورگرد بوده .

شاید فک کنید که در دوره های قبل از انقلاب صنعتی خبری از اتومبیل نبوده که کافه سیار باشد . اما در آن زمان ها افرادی با استفاده از سه چرخه ها به فروش چای و قهوه و حتی آب می پرداختند .

همانطور که در عکس های قدیمی حتما دیده اید حتی زمانی با استفاده از مشک های کوچکی که بر دوش می کشیدند به عرضه نوشیدنی می پرداختند . 

این چنین است که همیشه کافه سیار خود یک شغل و کارآفرینی بوده و توانسته با رشد تکنولوژی نیز تا به امروز برقرار باشد .

و اما امروزه شاید ده ها یا صدها کافی شاپ و رستوران برای مراجعه باشد اما وقت هایی نیز هست که شما دوست دارید به یک کافه سیار مراجعه کنید . و همزمانی که در پیاده رو ایستاده اید و مردم و شلوغی شهر را تماشا می کنید از یک لیوان قهوه لذت ببرید .

این نیز مانند دیگر حس های نستالوژی در بعضی مواقع کشش خود را دارد .

عکس کافه سیار

در کشورمان ایران نیز با بالا گرفتن تب قهوه شاهد کافه های سیار در شهر هستیم . که بیشتر با سلیقه هنری آراسته شده اند . از خودرو های کلاسیک قدیمی استفاده کرده اند و زیبایی هنری را به فضای شهری داده اند . این کافه ها بسیار مجهز می باشند و تمام آنچه شما از یک کافی شاپ با فضای چندصد متری انتظار دارید را برآورده می کنند .

در ادامه به چند عکس از کافه های سیار نظر شما را جلب می کنیم .

با استفاده از این عکس های می توانید ایده پردازی کنید و اگر قصد دارید کافه سیار خود را راه اندازی کنید .

کافه سیار

عکس کافه سیار

عکس کافه سیار

عکس کافه سیار

عکس کافه سیار

عکس کافه سیار

عکس کافه سیار

 عکس کافه سیار

عکس کافه سیار

عکس کافه سیار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *