معرفی اجمالی محصول

شکلات آب کن

مورد استفاده جهت روکش شکلاتی:

  • انواع شیرینی
  • میوه
  • مارشمالو
  • بیسکویت
  • شوکورول

توضیحات

شکلات آب کن

ابتدا شکلات را درون طرف ریخه و به اندازه ای که به صورت مایع و روان در آید به وسیله مایکروویو و یا بر روی یا بخار، آب کنید.سپس شکلات مایع را درون پایه ( طبقه زیرین) چشمه بریزید. توجه داشته باشید که شکلات را میتوانید درون خود شکلات ساز نیز به صورت مایع درآورید اما مدت زمان طولانی تری برای تهیه شکلات مایع باید منتظر بمانید. سپس شکلات ساز خانگی را روشن کنید و جریان شکلات را تماشا نمایید. از این دستگاه برای روکش دار کردن میوه و شیرینی جهت تولد، مراسم جشن و اعیاد و یا تهیه دسر برای کودکان استفاده میشود.

Package Size:                                   37cm x 27cm x 36cm (14.57in x 10.63in x 14.17in)

Layer:                                                  Triple

Voltage (V)::                                       AC 220V 50Hz or 110V 60Hz

Package weight:                                3.500kg (7.72lb.)

Place of Origin::                                  China

Certification:                                       CE

Power (W):                                          90

اطلاعات بیشتر

وزن 200 kg
ابعاد 36 × 27 × 37 cm
امتیاز نهایی: 1
بر اساس 2 دیدگاه
  • 2 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شکلات آب کن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • آدرس:
  • 3.25 rating from 4 reviews
قهوه ساز نیترو کلدبرو مدل s01
تومان ۵,۰۰۰,۰۰۰

نیترو کلدبرو مدل s01

ذستگاه نیترو کلدبرو جهت گاز دار کردن و تهیه انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی مورد استفاده قرار میگیرد. جنس بدنه ساخته شده از استیل ضدزنگ است و به دلیل بهره گیری از تکنولوژی جدید قابلیت تحمل فشار بسیار بالا را دارد. حجم مخزن 2 لیتری با درپوش استیل از هدر رفتن مواد جلوگیری میکند. به گونه ای که در هر بار استفاده نیاز به تولید حجم زیادی از مواد نداشته باشد و به راحتی بتوانید مخزن را در یخچال قرار دهید. شیر الات و نازل مورد استفاده در این دستگاه به نحوی طراحی و ساخته شده است که برای ساخت انواع نوشیدنی ازجمله آبجو، دلستر، قهوه، کاپوچینو و سایر مشتقات قهوه کاربرد دارد. سوپاپ اطمینان تعبیه شده بر روی نازل، فشار گاز مازاد را دفع کرده و ایمنی را تضمین مینماید. همچنین نازل گاز این دستگاه به صورت شاسی طراحی شده تا به راحتی میزان ورود و همچین زمان قطع و وصل گاز را به صورتی دستی کنترل نمایید.

اتصالات گاز مرتبط با دستگاه نیترو کلدبرو مدل S01 توانایی کار با کپسول گاز یک بار مصرف و همچنین کپسول های قابل شارژ را دارا می باشد. این محصول به همراه کپسول های گاز 10 لیتری با قابلیت شارژ مداوم و مانومتر (فشار سنج گاز) به همراه اتصالات و محفظه قرارگیری کپسول های یک بار مصرف در فروشگاه قهوه سنسو عرضه میشود. قهوه ساز و آبجوساز نیترو کلدبرو شما را قادر میسازد تا بر خلاف انواع دیگر از این دستگاه بتوانید از انواع گاز از جمله نیتروژن و دی اکسید کربن و … برای گازدار کردن نوشیدنی استفاده کنید.

قهوه ساز کمکس مدل CM-1c
تومان ۶۵۰,۰۰۰

قهوه ساز کمکس مدل CM-1c

 

ساخته شده از شیشه غیر متخلخل بدون جذب بو و تغییر رنگ

حجم 400 میلی لیتر (3 کاپ)

مناسب جهت تهیه قهوه دمی نسل سوم

قابلیت استفاده از فیلتر کاغذی, فلزی و پارچه ای

مقاوم در برابر شوک حرارتی

 

ناموجود
اسپرسوساز برقی نوا 146 NOVA
ناموجود
  • مناسب جهت تهیه اسپرسو, لته, کاپوچینو, فرانسه
  • دارای فیلتر تک ودوبل
  • دارای نشانگر سطح آب
  •  بدنه ساخته شده از استیل ضدزنگ و ABS مقاوم
  • دارای پیمانه اندازه گیری قهوه
  • دارای صفحه گرم کننده فنجان
  • وزن تقریبی دستگاه 4 کیلو گرم

 

آسیاب قهوه دستی مدل sn-02
تومان ۴۵۰,۰۰۰

آسیاب قهوه چوبی

آسیاب قهوه سرامیکی دارای طرز کار بسیار ساده است. آسیاب قهوه کلاسیک دارای پایه سرامیک لعاب شده محکم با مخزن نگهداری قهوه در قسمت پایین برای نگهداری قهوه آسیاب شده و همچنین دسته ای فلزی در بالای آن است که تیغه ها را به حرکت در میآورد. داخل آسیاب تیغه یا همان دندانه‌ ها از جنس فلز وجود دارد که به کمک دسته‌ی باریکی به حرکت در می‌آیند و دانه‌های قهوه را که داخل مخزن قرار دارند آسیاب می‌کنند.  این آسیاب‌ علامتی بر روی خود دارد که تعیین کننده اندازه درشتی یا ریزی پودر شدن قهوه می باشد .

از مزایای این آسیاب‌ سرامیکی بودن بدنه و اهرم و تیغه های ساخته شده از فولاد است. تمیز کردن آن‌ها آسان‌تر از تمیز کردن آسیاب‌های برقی است. هم‌چنین با وجود قیمتِ پایین‌تر، آسیاب‌های دستی عمر طولانی‌تری دارند. این آسیاب‌ می‌تواند به طور یک‌جا دانه‌های مورد نیاز برای حداکثر ۶ فنجان قهوه را آسیاب کند.

از این آسیاب میتوان برای آسیاب کردن سایر دانه های خوراکی مانند فلفل سیاه, زیره, هل, رازیانه و …. نیز استفاده کرد.

کف ساز شیر دستی نیان شون مدل wz0011
تومان ۴۲۰,۰۰۰

فومر (کف ساز) شیر دستی

فومر (کف ساز) شیر دستی ساخته شده از استیل ضد زنگ با مقاومت و طراحی آینه ای مناسب هر نوع سلیقه ای میباشد. استفاده آسان، شستشوی راحت، کارایی فوق العاده و قیمت مناسب و اقتصادی فومر دستی در مقابل اسپرسوساز های خانگی و فروشگاهی سبب شهرت و محبوبیت در خرید این محصول توسط دوستداران قهوه شده است. گنجایش مخزن (400 میلی لیتر) کف ساز دستی شیر موجب شده تا نقل و انتقال آن راحت باشد. همچنین فیلتر دبل (دوتایی) طراحی شده در کف ساز دستی نیان شون سبب ایجاد حباب های بسیار ریز با ماندگاری بالا و یکنواخت در سطح شیر میشود. که این امر مهم ترین نکته در تهیه کف شیر خامه ای برای داشتن یک قهوه لاته یا کاپوچینو مرغوب است. استفاده از این فومساز دستی در مقایسه با سایر وسیله هایی که جهت کف دار کردن شیر مورد استفاده قرار میگیرد بسیار آسان و راحت بوده و نیازی به صرف هزینه و زمان جهت یادگیری ندارد.

ناموجود
موکاپات برقی MOKA
ناموجود

ظرفیت: 6 کاپ

جنس بدنه: آلومنیوم

مناسب جهت: مسافرت و محل کار

رنگبندی: قرمز- سفید

دارای کفی برق

دارای کلید خاموش  و روشن