معرفی اجمالی محصول

آسیاب خانگی قهوه ونیز مدل HDV 4020

امکان تنظیم درجه آسیاب در 7 درجه مختلف

دارای تایمر جهت زمان بندی 10 تا 90 گرم قهوه

تیغه آسیاب از فولاد تراشیده ضد زنگ

یک سال گارانتی شرکت ونیز

 

 

توضیحات

آسیاب خانگی قهوه ونیز مدل HDV 4020

یکی از مهمترین عوامل در تهیه یک فنجان قهوه، استفاده از پودر قهوه ای است که به تازگی آسیاب شده باشد. هرچه که از زمان آسیاب قهوه مدت بیشتری گذشته باشد عطر و طعم قهوه از کیفیت پایین تری برخوردار خواهد بود. استفاده از آسیاب های خانگی بهترین راه برای برطرف کردن این مشکل است. آسیاب قهوه ونیز مدل 4020 با تیغه های ضد زنگ فولادی و همچین دارا بودن 7 درجه قابل تنظیم شما را قادر می سازد تا بتوانید دانه های قهوه را متناسب با نیازتان آسیاب کنید. تایمر تعبیه شده در آسیاب خانگی ونیز به شما این امکان را میدهد تا مقدار مورد نیاز قهوه خود را از 10 تا 90 گرم پودر کنید. چرخ دنده های فولادی آسیاب قهوه ونیز مدل 4020 به گونه ای ساخته شده اند که علاوه بر اینکه هیچگونه گرمای اضافی تولید نمیکند، از سوختگی و تغییر طعم و عطر قهوه در هنگام آسیاب کردن جلوگیری میکند.

اطلاعات بیشتر

وزن 1.100 kg
ابعاد 17 × 12 × 27 cm
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آسیاب خانگی قهوه ونیز مدل HDV 4020”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • آدرس:
  • 3.25 rating from 4 reviews
ناموجود
اسپرسوساز کولتCOLET مدل CLT-Q003
ناموجود

اسپرسوساز اتوماتیک COLET مدل CLT-Q003 با طراحی زیبا و استفاده آسان به عنوان محصولی خارق العاده توسط شرکت کولت ساخته و به بازار عرضه شده است. این محصول به دلیل اتوماتیک بودن و داشتن آسیاب مورد توجه ادارات، هتل ها ، محل کار و کافیشاپ های کوچک قرار گرفته است. اسپرسوساز تمام اتوماتیک کولت علاوه بر اینکه دارای آسیاب قهوه است، مجهز به مخزن پودر جهت استفاده از پودر نیز می باشد. نازل بخار تعبیه شده در قسمت جلوی دستگاه جهت تهیه فوم شیر برای کاپوچینو، لاته و گرم کردن شیر به صورت اتوماتیک کار می کند، تنها کافیست تا شما شیلنگ مکنده را در ظرف شیر قرار داده و دکمه بخار را فشار دهید. تمامی مراحل کار توسط صفحه نمایش دستگاه قابل رویت است. قابلیت تنظیم میزان درجه آسیاب/تمپ قهوه/حجم آب از دیگر امکانات پیشرفته اسپرسوساز کولت است. اسپرسوساز تمان اتوماتیک کولت به وسیله دو بویلر که به صورت مجزا از هم قرار دارند آب در کمتر از 30 ثانیه داغ کرده و آماده سازی دستگاه را به حداقل زمان انتظار رسانده اند. علاوه بر این شستشوی خودکار پس از هر بار استفاده موجب می شود تا دستگاه همیشه سالم و تمیز بماند و استهلاک دستگاه کم شود.

ناموجود
شکلات آب کن
ناموجود

مورد استفاده جهت روکش شکلاتی:

  • انواع شیرینی
  • میوه
  • مارشمالو
  • بیسکویت
  • شوکورول
آسیاب قهوه دستی مدل sn-02
تومان ۴۵۰,۰۰۰

آسیاب قهوه چوبی

آسیاب قهوه سرامیکی دارای طرز کار بسیار ساده است. آسیاب قهوه کلاسیک دارای پایه سرامیک لعاب شده محکم با مخزن نگهداری قهوه در قسمت پایین برای نگهداری قهوه آسیاب شده و همچنین دسته ای فلزی در بالای آن است که تیغه ها را به حرکت در میآورد. داخل آسیاب تیغه یا همان دندانه‌ ها از جنس فلز وجود دارد که به کمک دسته‌ی باریکی به حرکت در می‌آیند و دانه‌های قهوه را که داخل مخزن قرار دارند آسیاب می‌کنند.  این آسیاب‌ علامتی بر روی خود دارد که تعیین کننده اندازه درشتی یا ریزی پودر شدن قهوه می باشد .

از مزایای این آسیاب‌ سرامیکی بودن بدنه و اهرم و تیغه های ساخته شده از فولاد است. تمیز کردن آن‌ها آسان‌تر از تمیز کردن آسیاب‌های برقی است. هم‌چنین با وجود قیمتِ پایین‌تر، آسیاب‌های دستی عمر طولانی‌تری دارند. این آسیاب‌ می‌تواند به طور یک‌جا دانه‌های مورد نیاز برای حداکثر ۶ فنجان قهوه را آسیاب کند.

از این آسیاب میتوان برای آسیاب کردن سایر دانه های خوراکی مانند فلفل سیاه, زیره, هل, رازیانه و …. نیز استفاده کرد.

قهوه ترک ساز برقی سانیفر sf-3501
تومان ۸۵۰,۰۰۰

مناسب جهت تهیه قهوه ترک

جنس بدنه از استیل ضد زنگ

مناسب جهت تهیه 4-5 کاپ قهوه

امکان تهیه شیر و آب جوش

دارای کفی مجزا و دکمه خاموش و روشن

کف ساز شیر گاتر مدل Ms3089
تومان ۹۵,۰۰۰

کف ساز شیر گاتر مدل Ms3089

کف ساز شیر گاتر مدل Ms3089 تهیه شده از مواد 100% گرید خوراکی، با وزن سبک (کمتر از 90 گرم) بدون نیاز به برق با استفاده از 2 باتری قلمی 1.5 ولت جهت استفاده در سفر، محل کار و باشگاه بدن سازی مورد استفاده قرار میگیرد. همزن دستی گاتر با دارا بودن آرمیچر قوی برای مخلوط کردن انواع تریکبات پودری و مایعات کاربرد دارد. همچنین از آن میتوان برای تهیه پنکیک، ژله، انواع پودینگ و سایر دسر های مشابه بهره برد.

بدنه مخلوط کن MS3089 گاتر از مواد فاقد BPA (بیسفنول) ساخته شده است. (بیسفنول ها در بدن افراد به خصوص نوزادان باعث ایجاد مشکلات هورمونی می‌شود. به همین خاطر ممکن است بر روی رشد مغز و رفتار و شخصیت آنها تاثیرات منفی بگذارد.)

آسیاب قهوه صنعتی مدل 3022
تومان ۶,۵۰۰,۰۰۰

آسیاب قهوه نیمه صنعتی مدل 3022

آسیاب قهوه صنعتی 022 مناسب جهت تهیه پودر قهوه برای دستگاه های صنعتی, نیمه صنعتی و خانگی است. توان دستگاه 200 وات و دارای 19 درجه آسیاب است. صفحه نمایش تعبیه شده در قسمت جلو دستگاه امکان تنظیم جهت تهیه قهوه تک و دوبل را به شما میدهد. وزن دستگاه معادل 5 کیلو است. حجم مخزن دانه 700 گرمی و دارای هولدر یا نگهدارنده پرتافیلتر است. استارت به صورت دو زمانه طراحی شده است.