معرفی اجمالی محصول

پیچر لته (شیر) 350 میل GATER

  • جهت تهیه فوم شیر
  • مخلوط کردن انواع مایعات
  • تهیه لته و کاپوچینو
  • دارای بدنه استیل با زخامت بالا
  • دارای روکش تفلن جهت شستشوی آسان
  • بدون ایجاد لک بر روی بدنه

 

توضیحات

پیچر لته (شیر) 350 میل GATER

 

پیچر شیر و لته

پیچر لته (شیر) 350 میل GATER

پیچر لته (شیر) 350 میل GATER طراحی شده توسط مهندسینی است که نیازهای صنعت قهوه را به خوبی درک می کنند. پوشش تفلن با انعطاف پذیری و شستشوی راحت باعث می شود تا محیط داخل پیچر گاتر به راحتی تمیز و ضدعفونی شود. ضمن اینکه روکش کوره ای آن در مقایسه با سایر مارک ها دوام بیشتری دارد. سطح بیرونی آن به  آسانی تمیز شده و بدون ایجاد لکه بر روی بدنه، نیازی به خشک کردن نداشته و موجب صرفه جویی در وقت با ارزش کافه من در محیط یک کافه شلوغ است. مشتریان به محیط شما نگاه کرده و از تمیزی کار باریستا احساس خوبی می کنند.

در زیر روکش تفلن بدنه ای ضخیم ساخته شده از فولاد ضد زنگ با درجه بالا و ضخامت 1 میلی متر قرار دارد تا شیر را به کرم و خامه ای عالی تبدیل کند. همچنین دسته بسیار راحت آن از دستان باریستا محافظت می کند.
پیچر گاتر با ظرفیت 350 میلی لیتر، ایده آل برای مخلوط کردن انواع مایعات و همچنین فوم دار کردن شیر سرد و یا گرم برای تهیه یک کاپوچینوی دلچسب و طراحی یک لته بسیار زیباست.

پیچر چیست؟

برای تمامی دوستداران و علاقه مندان به قهوه و تقریبا تمامی افراد، کاپوچینو و لته نامی آشناست. و اما این دو خوشمزه دوستداشتنی چطور تهیه می شود؟ شیر در تهیه این دو نوشیدنی بسیار با اهمیت است. تهیه فوم شیر و اسپرسو و شیر بخار دیده غلیظ این امکان را به شما می‌دهد تا طراحی زیبایی بروی فنجان انجام دهید. پیچر وسیله ایست که امکان تهیه فوم شیر را به شما میدهد.

 

اطلاعات بیشتر

وزن 340 kg
ابعاد 12 × 12 × 12 cm
امتیاز نهایی: 1
بر اساس 1 دیدگاه
  • 1 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیچر لته (شیر) 350 میل GATER”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • آدرس:
  • 3.25 rating from 4 reviews
آسیاب قهوه خانگی مدل fk-85d
تومان ۱,۲۰۰,۰۰۰

آسیاب قهوه خانگی مدل fk-85d

آسیاب قهوه خانگی fk58d دارای توان 120 وات است. از این آسیاب میتوان جهت تهیه انواع پودر قهوه استفاده نمود. ابعاد کوچک آسیاب برقی سبب شده تا با اشغال فضای کم بهترین وسیله برای آشپزخانه شما باشد. بدنه استیل آن مناسب هر نوع دکوراسیون است. حجم مخزن دانه 200 گرم و حجم مخزن پودر 100 گرم است. از این اسیاب میتوان جهت پودر کردن برای انواع اسپرسوساز های خانگی استفاده کرد. تیغه چدن صفحه ای موجود در آسیاب سبب شده تا قهوه یکدست آسیاب شود. دارا بودن خاموش / روشن روی بدنه و همچنین جمع شدن کابل برق در زیر دستگاه ایمنی آن را بالا برده است.

اسپرسوساز ونیز مدل veniz wsd18-050
تومان ۵,۲۰۰,۰۰۰

اسپرسوساز ونیز مدل veniz wsd18-050

اسپرسوساز  و کاپوچینو ساز ونیز مدل veniz wsd18-050 از پر قدرت ترین دستگاه های قهوه ساز خانگی به شمار میرود. بر خلاف سایر اسپرسو ساز ها که بدنه به صورت مکعب و جعبه مانند است, اسپرسو ساز ونیز دارای بدنه ای استوانه ای است. بدنه اسوانه ای سبب شده تا قهوه ساز veniz فضای کمتری در آشپزخانه اشغال کند. فشار بخار قوی به دلیل وجود پمپ 20 بار ایتالیایی با توان 1400 وات است. و قهوه داغ استخراج شده دستاورد بویلر فولادی است. دسته پرتافیلتر سایز 51mm  به همراه 3 عدد بسکت جهت تهیه قهوه تک, دوبل و پد قهوه ارائه شده است. از بسکت پاد میتوان جهت تهیه چای لیپتون استفاده کرد. دارابوئن سینی چکه گیر, گرمکن فنجان و مخزن آب 1.4 لیتری از دیگر امکانات ونیز خانگی است.

ناموجود
دانه قهوه کررو مدل پریمو متینو
ناموجود

بسته بندی شده بصورت دانه

ترکیب 70%ربوستا و 30%آرابیکا

مناسب جهت تهیه انواع قهوه (اسپرسو,فرانسه و…)

 

اسپرسوساز موکاکرم سینبو
تومان ۵۵۰,۰۰۰

اسپرسوساز موکاکرم سینبو

موکاکرم سینبو مدل sm-76002 با حجم 3 کاپ مناسب جهت جتهیه قهوه فوم دار است. موکاکرم sinbo قابل استفاده بر روی شعله گاز بوده و قابلیت تهیه فوم قهوه
مناسب جهت تهیه قهوه اسپرسو را دارد. همچنین دارای صافی مجزا جهت مصرف قهوه کمتراست. جنس بدنه موکاپات از آلومینیوم بوده که از تغییر طعم قهوه جلوگیری میکند. برند سینبو محصول کشور ترکیه است.

تمپر قهوه خانگی GATER سایز 51
تومان ۲۳۵,۰۰۰

تمپر قهوه خانگی GATER سایز 51 تمپر قهوه خانگی GATER سایز 51 مناسب فشرده سازی قهوه جهت عصاره گیری بهتر در دستگاه های اسپرسوساز است. استفاده از تمپر قهوه موجب ایجاد سطحی یکسان و یکنواخت در پرتافیلتر میشود.             دسته چوبی ارگونومیک غیر کالیبری دسته تمپر گتر به صورت غیر […]

ناموجود
موکاپات برقی MOKA
ناموجود

ظرفیت: 6 کاپ

جنس بدنه: آلومنیوم

مناسب جهت: مسافرت و محل کار

رنگبندی: قرمز- سفید

دارای کفی برق

دارای کلید خاموش  و روشن