معرفی اجمالی محصول

قهوه ساز کمکس مدل CM-1c

قهوه ساز کمکس مدل CM-1c

 

ساخته شده از شیشه غیر متخلخل بدون جذب بو و تغییر رنگ

حجم 400 میلی لیتر (3 کاپ)

مناسب جهت تهیه قهوه دمی نسل سوم

قابلیت استفاده از فیلتر کاغذی, فلزی و پارچه ای

مقاوم در برابر شوک حرارتی

 

توضیحات

قهوه ساز کمکس مدل CM-1c

قهوه ساز کمکس مدل cm-1c

 

قهوه ساز کمکس مدل CM-1c خالص ترین تجربه طعم را ارائه می دهد. ساخته شده از شیشه Borosilicate غیر متخلخل که بو یا بقایای شیمیایی را جذب نمی کند. قهوه ساز کمکس بدون از بین رفتن طعم، امکان گرم کردن مجدد را فراهم کرده پس با خیال آسوده آن را در یخچال و فریزر قرار دهید. بیش از 70 سال است که از کمکس برای تهیه قهوه استفاده میشود.

 

قهوه ساز کمکس مدل CM-1c

 

 

ساده و آسان

بر خلاف سایر قهوه ساز ها، کمکس cm-1c به راحتی و با کمترین امکانات در دسترس تهیه یک فنجان کافی را امکان پذیر میکند. کافیست آب جوشیده شده را بر روی قهوه بریزید. و 5 دقیقه صبر کنید. اگر به دنبال قهوه ساز سریع و بدون سر و صدا هستید کمکس بهترین گزینه است.

استفاده از فیلتر های کاغذی برای این قهوه ساز کار را بسیار راحت کرده است. کافی است فیلتر کاغذی را بعد از دم آوری برداشته و در سطل زباله بیاندازید.

جهت شستشو کمی مایع ظرفشویی و آب را داخل قهوه ساز کمکس ریخته و آن را بچرخانید. سپس ظرف را به راحتی آبکشی کنید.

 

 

 

 

 

قهوه ساز کمکس مدل CM-1c

متفاوت و بی نظیر

شیشه صاف و یکدست به همراه چوب تراش خورده تلفیق زیبا و در خور ستایشی را ایجاد کرده است. سطح شیشه عاری از هرگونه موج و ناخالصی است. جنس شیشه سبب شده تا چربی حاصل از قهوه به راحتی از روی بدنه پاک شود. بدنه هیچگونه تغییر رنگی نمیدهد و به راحتی شسته میشود.

چوب تراش خورده از جنس بامبو بوده و به خوبی صیقل داده شده است. استفاده از چوب در میانه باریک کمکس سبب شده تا به راحتی در دست قرار گیرد. دستگیره چوبی حرارت را به دستان شما منتقل نکرده و لیز نمیخورد پس با خیال راحت کمکس را در دستانتان بگیرید.

 

 

 

 

قهوه ساز کمکس مدل CM-1c

 

طراحی منحصر به فرد

طراحی قهوه ساز کمکس همانند یک ساعت شنی بزرگ است. شکل مخروطی مانند قطره چکان, آب را مستقیماً روی مخزن قهوه میریزد. ممکن است طراحی آن ساده به نظر برسد اما طعم متفاوتی از قهوه را ارایه میدهد.

 

 

 

 

جهت مشاهده طرز کار قهوه ساز کمکس کلیک کنید

اطلاعات بیشتر

وزن 0.8 kg
ابعاد 15 × 15 × 30 cm
رنگ شفاف
امتیاز نهایی: 0
بر اساس 0 دیدگاه
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قهوه ساز کمکس مدل CM-1c”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • آدرس:
  • 3.25 rating from 4 reviews
آسیاب قهوه صنعتی مدل 3022
تومان ۶,۵۰۰,۰۰۰

آسیاب قهوه نیمه صنعتی مدل 3022

آسیاب قهوه صنعتی 022 مناسب جهت تهیه پودر قهوه برای دستگاه های صنعتی, نیمه صنعتی و خانگی است. توان دستگاه 200 وات و دارای 19 درجه آسیاب است. صفحه نمایش تعبیه شده در قسمت جلو دستگاه امکان تنظیم جهت تهیه قهوه تک و دوبل را به شما میدهد. وزن دستگاه معادل 5 کیلو است. حجم مخزن دانه 700 گرمی و دارای هولدر یا نگهدارنده پرتافیلتر است. استارت به صورت دو زمانه طراحی شده است.

اسپرسوساز موکاکرم سینبو
تومان ۵۵۰,۰۰۰

اسپرسوساز موکاکرم سینبو

موکاکرم سینبو مدل sm-76002 با حجم 3 کاپ مناسب جهت جتهیه قهوه فوم دار است. موکاکرم sinbo قابل استفاده بر روی شعله گاز بوده و قابلیت تهیه فوم قهوه
مناسب جهت تهیه قهوه اسپرسو را دارد. همچنین دارای صافی مجزا جهت مصرف قهوه کمتراست. جنس بدنه موکاپات از آلومینیوم بوده که از تغییر طعم قهوه جلوگیری میکند. برند سینبو محصول کشور ترکیه است.

آسیاب قهوه خانگی ونیز 4010
تومان ۱,۲۰۰,۰۰۰

امکان تنظیم درجه آسیاب در 12 درجه مختلف
دارای تایمر جهت زمان بندی 10 تا 60 گرم قهوه در هر بار
تیغه آسیاب از فولاد تراشیده ضد زنگ
دارای سنسور جهت افزایش ایمنی در حین استفاده
یک سال گارانتی شرکت ونیز

آسیاب خانگی قهوه ونیز مدل HDV 4020
تومان ۵۶۰,۰۰۰

امکان تنظیم درجه آسیاب در 7 درجه مختلف

دارای تایمر جهت زمان بندی 10 تا 90 گرم قهوه

تیغه آسیاب از فولاد تراشیده ضد زنگ

یک سال گارانتی شرکت ونیز

 

 

ناموجود
دانه قهوه کررو مدل پریمو متینو
ناموجود

بسته بندی شده بصورت دانه

ترکیب 70%ربوستا و 30%آرابیکا

مناسب جهت تهیه انواع قهوه (اسپرسو,فرانسه و…)

 

اسپرسوساز جیپاس مدل GCM41506UK
تومان ۲,۵۰۰,۰۰۰
  • دارای بسکت دوبل: جیپاس می تواند یک یا دو فنجان قهوه را به طور همزمان تهیه کند. ایده آل برای کسانی که می خواهند دوباره قهوه barista را در خانه تجربه کنند.
  • ظرفیت مخزن آب بزرگ و آسان برای پر کردن است: مخزن موجود دستگاه جیپاس را می توان جدا کرده و به شیر آب منتقل کرد تا آن را پر کنید، که بسیار راحت تر از انتقال پارچ ها به دستگاه است. با ظرفیت 1.5 لیتر
  • مکانیزم بخار: با استفاده از بخار این دستگاه جمع و جور برای ساخت شیر ​​مخملی با حباب استفاده کنید تا نوشیدنی های خوشمزه ای مانند موکا ، کاپوچینو ، لاته ، شکلات داغ یا نوشیدنی خامه ای تهیه کنید.
  •  گرمکن فنجان و لوازم جانبی: لیوان های گرم برای یک اسپرسو عالی ضروری است ، بنابراین می توانید با قرار دادن آن در بالای دستگاه، آن را گرم کنید. ما همچنین یک قاشق اندازه گیری را برای کمک به اندازه گیری قهوه در جعبه قرار داده ایم.