معرفی اجمالی محصول

آسیاب قهوه خانگی ونیز 4010

امکان تنظیم درجه آسیاب در 12 درجه مختلف
دارای تایمر جهت زمان بندی 10 تا 60 گرم قهوه در هر بار
تیغه آسیاب از فولاد تراشیده ضد زنگ
دارای سنسور جهت افزایش ایمنی در حین استفاده
یک سال گارانتی شرکت ونیز

توضیحات

آسیاب قهوه ونیز مدل 4010

آسیاب قهوه ونیز مدل 4010 میتوانید دانه های قهوه خود را با کمک تیغه های فولادی کافی گرایندر ونیز 4010 پودر کنید. آسیاب قهوه ونیز 4010 دارای 12 درجه جهت تنظیم ریزی و درشتی قهوه برای استفاده در انواع قهوه ساز از جمله فرانسه ساز، موکاپات و همچنین اسپرسو ساز است. همچنین در قسمت جلویی دستگاه تایمری جهت تعیین میزان آسیاب قهوه طراحی شده که شما را قادر میسازد از 10 تا 60 گرم قهوه را (با توجه به میزان دلخواه) آسیاب کنید.

 

آسیاب قهوه ونیز 4010

جهت ایمنی بیشتر سنسوری در قسمت مخزن این  دستگاه تعبیه شده و تا زمانی که درب دستگاه در جای خود نباشد مانع از چرخش تیغه ها میشود. علاوه بر دانه های قهوه طراحی تیغه ها به گونه ای است که میتوانید به وسیله آن دانه های گیاهی، ادویه جات و آجیل را به وسیله آن آسیاب نمایید. همچنین مخزن تعبیه شده در قسمت پایین و جلو دستگاه جهت نگهداری قهوه آسیاب شده با حفظ عطر و کیفیت قهوه به مدت طولانی قابل استفاده است.

 

اطلاعات بیشتر

وزن 1.470 kg
ابعاد 17 × 12 × 24 cm
امتیاز نهایی: 1
بر اساس 2 دیدگاه
  • 2 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آسیاب قهوه خانگی ونیز 4010”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • آدرس:
  • 3.25 rating from 4 reviews
قهوه ساز کمکس مدل CM-1c
تومان ۶۵۰,۰۰۰

قهوه ساز کمکس مدل CM-1c

 

ساخته شده از شیشه غیر متخلخل بدون جذب بو و تغییر رنگ

حجم 400 میلی لیتر (3 کاپ)

مناسب جهت تهیه قهوه دمی نسل سوم

قابلیت استفاده از فیلتر کاغذی, فلزی و پارچه ای

مقاوم در برابر شوک حرارتی

 

کف ساز شیر گاتر مدل Ms3089
تومان ۹۵,۰۰۰

کف ساز شیر گاتر مدل Ms3089

کف ساز شیر گاتر مدل Ms3089 تهیه شده از مواد 100% گرید خوراکی، با وزن سبک (کمتر از 90 گرم) بدون نیاز به برق با استفاده از 2 باتری قلمی 1.5 ولت جهت استفاده در سفر، محل کار و باشگاه بدن سازی مورد استفاده قرار میگیرد. همزن دستی گاتر با دارا بودن آرمیچر قوی برای مخلوط کردن انواع تریکبات پودری و مایعات کاربرد دارد. همچنین از آن میتوان برای تهیه پنکیک، ژله، انواع پودینگ و سایر دسر های مشابه بهره برد.

بدنه مخلوط کن MS3089 گاتر از مواد فاقد BPA (بیسفنول) ساخته شده است. (بیسفنول ها در بدن افراد به خصوص نوزادان باعث ایجاد مشکلات هورمونی می‌شود. به همین خاطر ممکن است بر روی رشد مغز و رفتار و شخصیت آنها تاثیرات منفی بگذارد.)

قهوه ساز نیترو کلدبرو مدل s01
تومان ۵,۰۰۰,۰۰۰

نیترو کلدبرو مدل s01

ذستگاه نیترو کلدبرو جهت گاز دار کردن و تهیه انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی مورد استفاده قرار میگیرد. جنس بدنه ساخته شده از استیل ضدزنگ است و به دلیل بهره گیری از تکنولوژی جدید قابلیت تحمل فشار بسیار بالا را دارد. حجم مخزن 2 لیتری با درپوش استیل از هدر رفتن مواد جلوگیری میکند. به گونه ای که در هر بار استفاده نیاز به تولید حجم زیادی از مواد نداشته باشد و به راحتی بتوانید مخزن را در یخچال قرار دهید. شیر الات و نازل مورد استفاده در این دستگاه به نحوی طراحی و ساخته شده است که برای ساخت انواع نوشیدنی ازجمله آبجو، دلستر، قهوه، کاپوچینو و سایر مشتقات قهوه کاربرد دارد. سوپاپ اطمینان تعبیه شده بر روی نازل، فشار گاز مازاد را دفع کرده و ایمنی را تضمین مینماید. همچنین نازل گاز این دستگاه به صورت شاسی طراحی شده تا به راحتی میزان ورود و همچین زمان قطع و وصل گاز را به صورتی دستی کنترل نمایید.

اتصالات گاز مرتبط با دستگاه نیترو کلدبرو مدل S01 توانایی کار با کپسول گاز یک بار مصرف و همچنین کپسول های قابل شارژ را دارا می باشد. این محصول به همراه کپسول های گاز 10 لیتری با قابلیت شارژ مداوم و مانومتر (فشار سنج گاز) به همراه اتصالات و محفظه قرارگیری کپسول های یک بار مصرف در فروشگاه قهوه سنسو عرضه میشود. قهوه ساز و آبجوساز نیترو کلدبرو شما را قادر میسازد تا بر خلاف انواع دیگر از این دستگاه بتوانید از انواع گاز از جمله نیتروژن و دی اکسید کربن و … برای گازدار کردن نوشیدنی استفاده کنید.

آسیاب قهوه خانگی مدل fk-85d
تومان ۱,۲۰۰,۰۰۰

آسیاب قهوه خانگی مدل fk-85d

آسیاب قهوه خانگی fk58d دارای توان 120 وات است. از این آسیاب میتوان جهت تهیه انواع پودر قهوه استفاده نمود. ابعاد کوچک آسیاب برقی سبب شده تا با اشغال فضای کم بهترین وسیله برای آشپزخانه شما باشد. بدنه استیل آن مناسب هر نوع دکوراسیون است. حجم مخزن دانه 200 گرم و حجم مخزن پودر 100 گرم است. از این اسیاب میتوان جهت پودر کردن برای انواع اسپرسوساز های خانگی استفاده کرد. تیغه چدن صفحه ای موجود در آسیاب سبب شده تا قهوه یکدست آسیاب شود. دارا بودن خاموش / روشن روی بدنه و همچنین جمع شدن کابل برق در زیر دستگاه ایمنی آن را بالا برده است.

فرنچ پرس لیدو مدل ARY-14
تومان ۹۰,۰۰۰

فرنچ پرس لیدو مدل ARY-14

فرنچ پرس لیدو مدل ary-14 دارای حجم 350 میلی لیتر, مناسب جهت تهیه قهوه دمی فرانسه و سایر دمنوشهای گیاهی است. شیشه ساخته شده از پیرکس با تحمل دمای 300 درجه سانیگراد و بدنه پلیمری ABS دارای رنگ ثابت, ضربه پذیری بالا, ثبات ابعاد و اندازه و عایق بودن نسبت به برق است. توری سه لایه نازک از ورود ذرات ریز قهوه و دمنوش جلوگیری کرده و در نهایت عصاره ای شفاف و یکدست تهیه مینماید.

قهوه ترک ساز برقی سانیفر sf-3501
تومان ۸۵۰,۰۰۰

مناسب جهت تهیه قهوه ترک

جنس بدنه از استیل ضد زنگ

مناسب جهت تهیه 4-5 کاپ قهوه

امکان تهیه شیر و آب جوش

دارای کفی مجزا و دکمه خاموش و روشن