معرفی اجمالی محصول

قهوه ترک ساز برقی سانیفر sf-3501

مناسب جهت تهیه قهوه ترک

جنس بدنه از استیل ضد زنگ

مناسب جهت تهیه 4-5 کاپ قهوه

امکان تهیه شیر و آب جوش

دارای کفی مجزا و دکمه خاموش و روشن

توضیحات

قهوه ترک ساز برقی سانیفر sf-3501

قهوه ترک ساز برقی سانیفر 800 وات

قهوه ترک ساز برقی سانیفر sf-3501 برای دوستداران قهوه ترک گزینه منحصر به فردیست.

دارای بدنه استیل ضد زنگ است. کفی برق به صورت مجزا است. حجم قهوه جوش ترک سانیفر حدود 0.5 لیتر است. در هر بار استفاده قابلیت تهیه 5 کاپ قهوه را دارد. توان این دستگاه 800 وات واقعی است.

جهت آموزش طرز تهیه قهوه ترک کلیک کنید

اطلاعات بیشتر

وزن 0.766 kg
ابعاد 22.5 × 9 × 13 cm
امتیاز نهایی: 1
بر اساس 1 دیدگاه
  • 1 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر
  • 0 نفر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قهوه ترک ساز برقی سانیفر sf-3501”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • آدرس:
  • 3.25 rating from 4 reviews
آسیاب قهوه خانگی ونیز 4010
تومان ۱,۲۰۰,۰۰۰

امکان تنظیم درجه آسیاب در 12 درجه مختلف
دارای تایمر جهت زمان بندی 10 تا 60 گرم قهوه در هر بار
تیغه آسیاب از فولاد تراشیده ضد زنگ
دارای سنسور جهت افزایش ایمنی در حین استفاده
یک سال گارانتی شرکت ونیز

آسیاب قهوه دستی مدل چوبی
تومان ۴۵۰,۰۰۰

آسیاب قهوه دستی مدل چوبی

آسیاب دستی قهوه چوبی با دارا بودن بدنه ساخته از چوب راش و قطعات فلزی ساخته شده از استیل ضد زنگ وسیله ای کاربردی جهت پودر کردن انواع دانه قهوه است. اگر تمایل دارید تا قهوه‌ای که دم آوری میکنید کیفیت بالایی داشته باشد لازم است که از یک آسیاب قهوه‌ خانگی استفاده کنید. یکی از وسایل  ساده و کاربردی، آسیاب قهوه دستی است. آسیاب قهوه چوبی دارای طرز کار بسیار ساده است. ظاهر کلاسیک، پایه چوبی محکم و کشو در قسمت جلو برای نگهداری قهوه آسیاب شده و اهرم فلزی در بالا که تیغه ها را به حرکت در می آورد. داخل آسیاب تیغه از جنس سرامیک فشرده  با کمک محور به حرکت در می‌آیند. تمیز کردن آسان‌، قیمت مناسب و عمر طولانی از دیگر مزایای آسیاب دستی نسبت به آسایاب برقی است.

ناموجود
دانه قهوه کررو مدل پریمو متینو
ناموجود

بسته بندی شده بصورت دانه

ترکیب 70%ربوستا و 30%آرابیکا

مناسب جهت تهیه انواع قهوه (اسپرسو,فرانسه و…)

 

آسیاب قهوه دستی مدل sn-02
تومان ۴۵۰,۰۰۰

آسیاب قهوه چوبی

آسیاب قهوه سرامیکی دارای طرز کار بسیار ساده است. آسیاب قهوه کلاسیک دارای پایه سرامیک لعاب شده محکم با مخزن نگهداری قهوه در قسمت پایین برای نگهداری قهوه آسیاب شده و همچنین دسته ای فلزی در بالای آن است که تیغه ها را به حرکت در میآورد. داخل آسیاب تیغه یا همان دندانه‌ ها از جنس فلز وجود دارد که به کمک دسته‌ی باریکی به حرکت در می‌آیند و دانه‌های قهوه را که داخل مخزن قرار دارند آسیاب می‌کنند.  این آسیاب‌ علامتی بر روی خود دارد که تعیین کننده اندازه درشتی یا ریزی پودر شدن قهوه می باشد .

از مزایای این آسیاب‌ سرامیکی بودن بدنه و اهرم و تیغه های ساخته شده از فولاد است. تمیز کردن آن‌ها آسان‌تر از تمیز کردن آسیاب‌های برقی است. هم‌چنین با وجود قیمتِ پایین‌تر، آسیاب‌های دستی عمر طولانی‌تری دارند. این آسیاب‌ می‌تواند به طور یک‌جا دانه‌های مورد نیاز برای حداکثر ۶ فنجان قهوه را آسیاب کند.

از این آسیاب میتوان برای آسیاب کردن سایر دانه های خوراکی مانند فلفل سیاه, زیره, هل, رازیانه و …. نیز استفاده کرد.

اسپرسوساز موکاکرم سینبو
تومان ۵۵۰,۰۰۰

اسپرسوساز موکاکرم سینبو

موکاکرم سینبو مدل sm-76002 با حجم 3 کاپ مناسب جهت جتهیه قهوه فوم دار است. موکاکرم sinbo قابل استفاده بر روی شعله گاز بوده و قابلیت تهیه فوم قهوه
مناسب جهت تهیه قهوه اسپرسو را دارد. همچنین دارای صافی مجزا جهت مصرف قهوه کمتراست. جنس بدنه موکاپات از آلومینیوم بوده که از تغییر طعم قهوه جلوگیری میکند. برند سینبو محصول کشور ترکیه است.

اسپرسوساز جیپاس مدل GCM41506UK
تومان ۲,۵۰۰,۰۰۰
  • دارای بسکت دوبل: جیپاس می تواند یک یا دو فنجان قهوه را به طور همزمان تهیه کند. ایده آل برای کسانی که می خواهند دوباره قهوه barista را در خانه تجربه کنند.
  • ظرفیت مخزن آب بزرگ و آسان برای پر کردن است: مخزن موجود دستگاه جیپاس را می توان جدا کرده و به شیر آب منتقل کرد تا آن را پر کنید، که بسیار راحت تر از انتقال پارچ ها به دستگاه است. با ظرفیت 1.5 لیتر
  • مکانیزم بخار: با استفاده از بخار این دستگاه جمع و جور برای ساخت شیر ​​مخملی با حباب استفاده کنید تا نوشیدنی های خوشمزه ای مانند موکا ، کاپوچینو ، لاته ، شکلات داغ یا نوشیدنی خامه ای تهیه کنید.
  •  گرمکن فنجان و لوازم جانبی: لیوان های گرم برای یک اسپرسو عالی ضروری است ، بنابراین می توانید با قرار دادن آن در بالای دستگاه، آن را گرم کنید. ما همچنین یک قاشق اندازه گیری را برای کمک به اندازه گیری قهوه در جعبه قرار داده ایم.